środa, 9 marca 2011

Popielec

20 Tak więc w imieniu Chrystusa spełniamy posłannictwo jakby Boga samego, który przez nas udziela napomnień. W imię Chrystusa prosimy: pojednajcie się z Bogiem! 21 On to dla nas grzechem uczynił Tego, który nie znał grzechu, abyśmy się stali w Nim sprawiedliwością Bożą.

1 Współpracując zaś z Nim napominamy was, abyście nie przyjmowali na próżno łaski Bożej. 2 Mówi bowiem [Pismo]:
    W czasie pomyślnym wysłuchałem ciebie,
    w dniu zbawienia przyszedłem ci z pomocą.

Oto teraz czas upragniony, oto teraz dzień zbawienia. 3 Nie dając nikomu sposobności do zgorszenia, aby nie wyszydzono <naszej> posługi 

(2Kor 5, 6)


Pamiętajcie – wy również jesteście posłani.





8 komentarzy:

  1. Postaram się pamiętać;

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłani ale i grzeszni i trzeba czasem głowę popiołem posypać

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Agnieszka (http://milczenie-slow.blog.onet.pl)9 marca 2011 21:39

    Niech ta grudka popiołu przypomina nam o tym co skończyć musi się aby życie na wieczność mogło pozostać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja Ci się przyznam, że co roku zwracam uwagę, którą formułkę ksiądz wypowie podczas tego sypania; tymczasem w tym trafiłem na księdza, który tak cicho mówił, że nic, a nic nie usłyszałem (ja rozumiem, że o 7:00 to bez śniadania, ale żeby aż tak cicho!). No i nie wiem, czy mam się nawracać, czy pora do piachu, by w proch się obrócić:(

    OdpowiedzUsuń
  5. No przynajmniej raz do roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam Cię za słowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Leszku -tylko do piachu -a raczej na piach. To już niedługo -i będzie słoneczko, będziesz się opalał, morze zaszumi, ptaszki zaśpiewają.. :) Masz jakieś popielcowe poczucie humoru -hę :) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Agata - Amelia10 marca 2011 15:31

    dobrej pamięci na Wielki Post!

    OdpowiedzUsuń