poniedziałek, 1 stycznia 2007

Korek

Wydawać by się mogło, prosta czynność, wykonywana od lat – otwarcie szampana. Pytam się, czy to już, a gdy właściwa godzina nadchodzi, próbuję otworzyć. Tymczasem korek ani drgnie. Przykładam co raz większą siłę, a on nic. Wreszcie urywa się wszystko to, co jest ponad butelką (to było najprawdziwszy korek z najprawdziwszego korka).
Przycinam nożem resztkę na równo z butelką i biorę zwykły otwieracz do win. Obawiam się nieco, co się stanie, jak już korek wyciągnę, jak bardzo wszystko się pozalewa. Ale co tam, dwunasta już dawno minęła, a szampan wciąż nieotwarty. Wreszcie korek wychodzi, a z butelki nic samo się nie wydobywa. Zdejmuję otwieracz i nalewam do kieliszków.
Żona zyskała kolejny dowód na to, że ma męża, który do niczego się nie nadaje – nawet tak prostej rzeczy, jak otwarcia szampana na czas, nie potrafi wykonać.

10 komentarzy:

  1. wstrętny korek… dobrze, że w ogóle zdecydował się wyskoczyć z butelki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby to nawet całkiem zabawne, gdyby nie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Leszku! Więcej wiary w siebie. „wpadki” zdarzają się często – nie ma się czym nadto przejmować. pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że czuję się „niewinny” – zawsze twierdziłem, że nie ma to jak „sowietskoje szampanskoje”! No ale to moje zdanie – co podpadłem (całkiem dosłownie), to podpadłem.

      Usuń
  4. no ale to bylo zabawne zdazenie…i napewno zapamietasz ten sylwek na dluuugo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ~www.przestrzen-wiary.blog.onet.pl3 stycznia 2007 17:57

    …bravo Leszek….to tylko korek….i trochę po czasie….złośliwość rzeczy martwych…:))…pozdrawiam!b.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Upadły Anioł4 stycznia 2007 22:15

    jak to braw nie dostałeś? Moich nie usłyszałes? no więc jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. I miło mi, że Ciebie rozbawiłem.

      Usuń